Vem är jag

Vem är jag bakom denna site. Eftersom alla vill se personen de gör affärer med ska jag försöka att beskriva mig själv. Jag är ett teknik freak. Började jobba som dj på stora diskotet för "massor" av år sedan (ca 25 år sen). Du har säkert hört någon av mina mixar därute. T.ex på radion. Jag har börjat att förstå att denna åkomma gör att vi blir så kallde "fackidioter" Kanske svårt för vår omgivning att stå ut med oss. (Du har säkert sett en dj`s hemsida kommer alltid först på sökmotorena med mycket snygg design) Men du som kund kommer att få en hängiven sökmotoptimerare. Jag tävlar mot sökmotorerna. Jag vill komma först med alla sökningar.
Mina andra hobby intressen är T.ex korallfiskar. Saltvattensakvarium. På internet vill jag ha topp placering. Men privat dyker jag för att se korallrev. Än så länge kan jag bara grunderna om de 77 grundämnen som ska samverka för att ett saltvattens akvarium ska må bra. kanske därför jag gillar att räkna algoritmer. hehe. det som google jobbar så hårt på.

0 comments:

About Me

My Photo
Lasse Frey
Sysslar med lite av varje. Allt från DJ till att sköta djur. Men huvudintresset är att få din site att synas.
View my complete profile