Blogga för topp placering

Denna blogg har existerat i snart 1.5 år. För ca 1 år sedan fick jag tillsammans med två andra stora seo företag. ( Jag är inget stort företag däremot så kanske jag har mer entusiasm för att få din site i topp placering.) Kritik för att blogga som en del i att skaffa sig topp placering på sökmotorer som ett bra betyg för att vara ett bra sökmotoroptimering s företag. (Topp placering på sökord Hästhandlare kallades vi) Ja se själv hur det gick. Nu är vi tre inte ensamma längre. Alla har blogg nu tom de som kritiserade oss. Bemöta kritik. Jo det kan vara svårt. Eftersom vi inte vet hur marknaden utvecklar sig. I dags läget tror jag ej att vi blir påhoppade. Många gånger har jag lust att lägga upp gamla mail från sådana som kritiserat mina metoder. Som nu själva kör samma saker. Detta är det närmsta jag kommer personliga påhopp av andra. Vet du inte mycket om sökmotoroptimering. Jo jag förstår då kan detta vara svårt. Sökmotoroptimering handlar om energin i att sätta sig in i det nyaste inom seo. Alla är experter. Jag tror att min entusiasm. (Tävlingen mot sökmotorer) Är bra mycket viktigare. Mina kunder har aldrig nämt ett ont ord om det jag gjort. Inom kort tänkte jag jag lägga upp lite utrymme åt en kollega. Han har skrivit vänligt att han vill ha lite artiklar på minblogg. Varför inte. Tillsammans blir vi starka.

0 comments:

About Me

My Photo
Lasse Frey
Sysslar med lite av varje. Allt från DJ till att sköta djur. Men huvudintresset är att få din site att synas.
View my complete profile