Seobloggare Tillbaka med blogger tips

Nu är det nystart för seobloggare. Denna blogg har varit overksam den senare tiden. Nu är inspirationen tillbaka.

Sökmotorvänlig webbdesign

och sökmotoroptimering. Har varit denna bloggs innehåll. Du kan genom att läsa denna blogg se hur jag har exprimenterat och lärt mig mer om sökmotoroptimering. Jag har slutat med att optimera webplatser för kunder. Jag har inte motivationen kvar. Att bli synlig i sökmotorerna med topp placeringar var till 75% beroende av bra länkar från andra webbplatser Att lägga in och registrera hemsidor hos andra webplatser för att få bra inlänkar var tidskrävande och dödligt tråkigt. Själva optimeringen av en webplats var däremot ganska kul att genomföra.
I fortsättningen så kommer jag att inrikta mig på att designa blogger templates för blogger användare. För 250:– så får du en blogg utan remsan överst med  länkar till nästa blogg osv. Du kan själv välja logga som ska synas i headern skicka en bild så gör vi en snygg header.
Kontakta lasse-frey@sheab.net

0 comments:

About Me

My Photo
Lasse Frey
Sysslar med lite av varje. Allt från DJ till att sköta djur. Men huvudintresset är att få din site att synas.
View my complete profile