Om sökmotoroptimering med Linkmetro

Om Sökmotoroptimering med linkmetro. Provade efter tips att skapa ett konto på linkmetro för att bättra på min sökmotoroptimering. Det är inte ett traditionellt länkprogram. Utan man lägger upp sin sida till beskådande. Din pagerank visas och folk kan välja sidor efter pagerank och alexa ranking. Du skickar en förfrågan om byte på ett smidigt sätt själv har jag valt länkar med seo och sökmotoroptimering. Även en del inom sökmotorvänlig webbdesign.Hur har det då gått med mina länkar för att göra en sökmotoroptimering. Jo efter ett dygn har jag fått napp hos 6 stycken. Med pagerank på mellan 3- 6. Att skaffa sig 100 inlänkar där inom rätt kategori är inga problem. Så vill du ha ett försprång Jaga länkarna hos linkmetro för en maximal sökmotoroptimering.

1 comments:

Kristina Ponting said...

Jasså!! Du lever!! JAg undrade vart du tog vägen så plötsligt!!
Sjäv har jag avslutatmakeme google,hur man än gjorde så fick man "Bad links" med. Sen blir det längre och längre emellan varje uppdatering....Sen fick jag veta att google räknade det programmet som spam!!

Själv tror jag klarar mig,har nu 35 egna hemsidor/kataloger, 50 subdomäner. Men jag håller på att hämta mig, från makeme google...Google är sur fortfarande!!

About Me

My Photo
Lasse Frey
Sysslar med lite av varje. Allt från DJ till att sköta djur. Men huvudintresset är att få din site att synas.
View my complete profile